اقساط مسکن‌ملی کم می‌شود؟ | اقتصاد24


مسکن مردم

اقتصاد 24- جعفر قدری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه 11 مرداد) شورای اسلامی گفت: دولت باید با جدیت به موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان بپردازد. مطالبه ای که بارها مطرح شده، انتظار داریم مشخص شود. انتظار داریم به زودی دولت و مجلس در خصوص تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی به توافق برسند.

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس با اشاره به اینکه در زمینه ارزشیابی معلمان کارهای مهمی انجام شده اما باید موانع برطرف شود، ادامه داد: شاید باید سهم مسکن ملی کاهش یابد تا فقرا از عهده آن برآیند.

وی با تاکید بر اینکه دستورات دولت درست است اما سرعت کار کند است، دولت باید برای رفع مشکلات داخلی خود فکری کند، افزود: قیمت مرغ و گوشت قرمز روندی غیرقابل تحمل را تجربه می کند، دولت باید با تدابیری فراز و نشیب های خود را سامان دهد.

قادری بیان کرد: در دور دوم سفر دولت به استان فارس که قرار است شهریورماه باشد، ممکن است پروژه قابل توجهی برای افتتاح نداشته باشیم، انتظار داریم دولت پروژه هایی را برای کلنگ زنی آماده کند تا دست خالی وارد استان نشود.


جزئیات بیشتر: شکاف 3 میلیونی قیمت واقعی برای نهضت ملی مسکن


این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از وزارت نفت به عنوان یک استان نفت و گاز که در کنار استان های نفت و گاز قرار دارد گلایه داریم چرا که در زیرساخت های استان سرمایه گذاری نشده است. باید اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شود. دولت 450 میلیارد دلار از پارسای جنوبی درآمد داشته است.

وی گفت: پروژه های بزرگراه سازی در استان سال هاست که ادامه دارد و برای تکمیل راه آهن اقلیدس – یزد و بزرگراه شیراز – بوشهر به حمایت دولت نیاز است.

منبع: ایلانا