غیبت سوال‌ برانگیز چند ستاره در ترکیب استقلال



کد خبر: 1951388
26 جولای 1402 ساعت 22:50
17.7 هزار بازدید |

17نظر

ستاره های جدیدی از لیست بازی های دوستانه ظاهر شدند

عدم حضور پرتعداد بازیکنان استقلال در بازی دوستانه با هواداران باعث سردرگمی هواداران شد.

غیبت مشکوک چند ستاره در ترکیب استقلال

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در دیدار دوستانه عصر دوشنبه در حالی که بسیاری از ستاره های این تیم در ترکیب آبی پوشان حضور نداشتند، با نتیجه 4 بر 2 مقابل هوادار تهران شکست خورد.

در لیست بازیکنانی که مقابل هواداران بازی می کنند، اسامی بازیگرانی چون علیرضا رضایی، سعید مهری، سید حسین حسینی، مهرداد محمدی، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان نامرئی.

هرچند هر کدام از این بازیکنان به دلایلی بازی نکردند اما در ذهن هواداران علامت سوال ایجاد کرد. شاید بتوان گفت ایمان سلیمی و سیدحسین حسینی آمادگی امضای قراردادهای جدید را ندارند اما این موضوع در مورد بقیه اعضای تیم صدق نمی کند.

1899107

گفته می شود سهرابیان مصدومیت جزئی هم دارد و به همین دلیل مقابل هواداران بازی نمی کند اما با توجه به شایعاتی که پیرامون بازیکنانی چون سعید مهری، علیرضا رضایی و مهرداد محمدی وجود دارد، غیبت آنها جای سوال دارد.

باید دید واکنش هواداران به عدم حضور ستاره های زیاد استقلال در لیست این تیم چه بود؛ با این حال رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد جواد نکونام تصمیم دارد به چند بازیکن جوان فرصت بیشتری برای بازی بدهد و آنها را در دیدار دوستانه فینال محک بزند.