بورسیه فناپ برای رتبه‌های برتر کنکور 1402


هلدینگ فناپ اقدام به تدارک بورسیه برای نفرات برتر آزمون امسال کرده است. هدف از این بورسیه توسعه منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص است.

فاتحانی که به دنبال بورسیه تحصیلی در کشور هستند و می خواهند در زمینه مهارت های نرم آموزش ببینند، مهارت های تخصصی با توجه به نیاز بازار توسط هلدینگ فناپ ایجاد شده است.

هلدینگ فناپ با هدف توسعه نیروی انسانی و تربیت نیروی متخصص، امکان فراگیری مهارت های جدید از طریق بورسیه تحصیلی را در اختیار برندگان آزمون امسال قرار داده است.

رتبه برتر کنکور 1402 تا رتبه 3000 در صورت کسب معدل بالای 18 در دوران تحصیل می توانند بورسیه فناپ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خاتم را دریافت کنند.

مزایای بورس تحصیلی فناپ برای رتبه های برتر آزمون 1402

دانشجویانی که در طول تحصیل از بورسیه فناپ استفاده می کنند از بدو تحصیل مشمول بیمه تامین اجتماعی می شوند.

بورسیه فناپ

پرداخت ماهیانه 6 میلیون تومان حقوق، تامین خوابگاه برای دانشجویان غیر تهرانی، معافیت از شهریه، کارآموزی در هلدینگ فناپ و استخدام در هلدینگ فناپ پس از فارغ التحصیلی از دیگر مزایای تحصیل در این بورسیه فناپ است.

طبق اعلام این گروه، پرداخت شهریه ماهانه و معافیت شهریه تا زمانی که معدل ترم بالای 18 باشد ادامه خواهد داشت.

همچنین مشاوره مسیر شغلی و راهنمایی های علمی و تخصصی در اختیار دانشجویان پذیرفته شده در طول تحصیل است که امکان حضور مستمر در شرکت های تابعه هلدینگ فناپ را نیز دارند.

لازم به ذکر است شرکت فناپ وابسته به گروه مالی پاسارگاد می باشد که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و عمده فعالیت های این گروه در زمینه فناوری اطلاعات، تهیه و تولید سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری، پیاده سازی برنامه ها و سیستم های آموزشی می باشد. . عمده فعالیت شرکت های تابعه عمدتاً در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.