ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM5 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت


سونی بالاخره جدیدترین AirPods خود را معرفی کرد. این محصول که WF-1000XM5 نام دارد، بزرگترین گام رو به جلو سونی در زمینه حذف نویز است. ژاپنی ها برای این هدفون از سه میکروفون استفاده کرده اند.

سونی از تراشه جدید Processor V2 به همراه تراشه حذف نویز HD QN2e در AirPods جدید خود استفاده کرده است. این تراشه‌ها میکروفون‌های دوگانه هدفون را کنترل می‌کنند تا حذف نویز و واکنش محیطی بی‌نظیر را در اختیار کاربران قرار دهند.

مشخصات و قیمت ایرفون سونی WF-1000XM5

مشخصات و قیمت ایرفون سونی WF-1000XM5

هدفون WF-1000XM5 از صدای بی سیم Hi-Res از طریق کدک LDAC پشتیبانی می کند. این محصول همچنین از DSEE Extreme برای بهبود کیفیت تراک های فشرده استفاده می کند. علاوه بر این، در این ایرفون با فناوری 360 Reality Audion روبرو هستیم.

سونی وعده داده است که کاربران به لطف الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی پردازش شبکه عصبی عمیق و حسگرهای ورودی استخوان، بالاترین کیفیت صدا را در این محصول دریافت خواهند کرد.

هدفون سونی WF-1000XM5

ایربادهای جدید سونی در مقایسه با نسل قبلی خود 25 درصد کوچکتر و 20 درصد سبک تر هستند و بهتر در گوش قرار می گیرند. کاربران این ایرفون می توانند به چهار سری با اندازه های مختلف دسترسی داشته باشند تا بیشترین بهره را از آن ببرند.

طبق ادعای سونی، هدفون WF-1000XM5 تا 8 ساعت شارژ می شود و با سه دقیقه شارژ تا یک ساعت می توان از آن استفاده کرد. قاب این هدفون از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و همچنین با استفاده از استاندارد IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم است.

جدیدترین ایرپاد سونی ماه آینده در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد.