دور سوم پاتک پرسپوليس به نقل‌و انتقالات



کد خبر: 1950977
25 تیر 1402 ساعت 10:34 |
7.1 هزار بازدید |

2نقطه نظر

این بار قرمزها به دنبال غریبه ها و شاید غیرممکن هستند

باشگاه پرسپولیس با جذب سه بازیکن حالا دور جدید نقل و انتقالات خود را ادامه خواهد داد.

دور سوم نقل و انتقالات پاتک پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، پس از چند روز سکوت و پیگیری مسائل روز، حالا باشگاه پرسپولیس با روشی جدید به دنبال سه گزینه نقل و انتقالات دیگر خواهد بود؛ سه بازیکنی که یکی از آن ها جزو غیرممکن ها و در دسترس سرخ هاست و در صورت به ثمر رسیدن می توان از آنها به عنوان شاهکار مدیریتی این باشگاه در دهه اخیر نام برد.

پرسپولیس حضور در نقل و انتقالات خود را با جذب شهاب زاهدی آغاز کرد و سپس موفق شد مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت بگیرد. این باشگاه در روند تقویت، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک و امید عالیشاه را پای میز مذاکره آورد و قراردادشان را تمدید کرد.

خروج احمد گوهری، کمال ساغم نیا، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر، ابوالفضل سلیمانی و لوسیانو پریرا، اما از دیگر اقداماتی بود که در ویترین تابستانی پرسپولیس برای آنها رقم خورد تا سفری پر سر و صدا به این مکان در بازار داشته باشند.

1898403

با این حال سرمربی سرخ ها با توجه به حضور تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت شدید تیم های حاضر در این رقابت ها به دنبال شرایط قوی تری برای جذب بازیکنان مورد نظر خود است.

آنها اکنون هدف نقل و انتقالات جدید خود را روی جذب دو بازیکن خارجی، یک لژیونر و یک بازیکن ملی متمرکز کرده اند.

یکی از بازیکنان خارجی مورد نظر در شرایط فعلی دروازه بان زیر 23 سال خواهد بود. با جدایی احمد گوهری حالا سهمیه بزرگسالان این باشگاه آزاد شده است، یحیی گل محمدی به دنبال بهره مندی از دروازه بان زیر 23 سال با حضور علیرضا بیرانوند برای حفظ سهمیه تیمش است. آنها در تعقیب محمدرضا خالدآبادی، دروازه بان تیم زیر 23 سال هواداران بودند. در رقابت با استقلال در نهایت او را در تیم حریف خواهند دید و به همین منظور دروازه بان زیر 23 سال برزیل با توصیه ننکا (مربی دروازه بان های پرسپولیس) برای مذاکره به مدیران باشگاه پیشنهاد شد.

1898402

یحیی گل محمدی هدف تابستانی خود را به خدمت گرفتن یک مهاجم گلزن قرار داده تا در کنار شهاب زاهدی و مهدی عبدی تا حدودی از این خط آسوده شود. سرمربی پرسپولیس که امیدوار بود عیسی آل کثیر در این تیم بماند و در نهایت او را در تمرینات سپاهان دید، حالا امیدوار است این باشگاه بتواند با بودجه مناسب برای جدایی شیخ فرد مورد نظر را جذب کند. دیابت. ، لوسیانو پریرا و همچنین آل کثیر.

یک بازیکن لژیونر نیز هدف نهایی باشگاه برای بستن پنجره نقل و انتقالات خواهد بود و گفته می شود وضعیت این بازیکن در روزهای پایانی هفته برای این انتقال احتمالی مشخص خواهد شد.

موضوع مهمی که البته همچنان ذهن یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرده، پر بودن فهرست بزرگسالان پرسپولیس تا اینجای کار است. بنابراین طبیعی است که با جذب هر بازیکن جدیدی (به استثنای دروازه بان زیر 23 سال)، هواداران و اعضای تیم نیز انتظار شوک خروج بازیکنی از فهرست فعلی را داشته باشند.