انتقال اونانا به منچستریونایتد نهایی شد



کد خبر: 1951052
25 جولای 1402 ساعت 16:40
5.5 هزار بازدید |

4رویکرد

با قرارداد پنج ساله

با پاک شدن رومانو و دیوید اورنشتاین، انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد 99 درصد تایید شده و باید به عنوان دروازه بان جدید شیاطین سرخ در نظر گرفته شود.

انتقال اونانا به منچستریونایتد قطعی شد

به گزارش “از وارش” فابریزیو رومانو و دیوید اورنشتاین دقایقی پیش مدعی شدند که آندره اونانا با قراردادی 5 ساله از اینتر به یونایتد می رود و انتظار می رود او چهارشنبه با این باشگاه تور آمریکا را برگزار کند. آنها این انتقال را 99 درصد مطمئن می دانند. اریک تنهاچ در دو روز گذشته مستقیماً با اونانا در تماس بوده است تا مطمئن شود که هیچ مانعی بر سر راه انتقال وجود ندارد.

1895198

بسیاری از منابع دیگر نیز از نهایی کردن این انتقال وجود دارد آندره اونانا به منچستر یونایتد آنها تا پایان امروز اطلاعات خواهند داد. باشگاه اینترمیلان از فروش دروازه بان کامرونی خود حدود 55 میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا به سرعت خرید تابستانی خود را نهایی کند.

با توجه به اینکه اونانا فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد رفت تفاوت با این حال، انتقال او به یونایتد یک سود خالص برای نراتزوری خواهد بود. او در اولین فصل حضورش در این باشگاه ایتالیایی خوش درخشید و با 8 کلین شیت در 13 بازی لیگ قهرمانان، کمک زیادی به تیمش برای رسیدن به فینال کرد.

1898531

اینتر بلافاصله 6 میلیون یورو از این رقم را برای انتقال یان سومر از بایرن مونیخ و بخشی دیگر را برای انتقال آناتولی تروبین از شاختار دونتسک هزینه خواهد کرد.