ماجرا جذاب‌تر شد: مذاکره بارسا و PSG برای امباپه!



شماره اطلاعات: 1952725
02 مرداد 1402 ساعت 14:32 |
36.1 هزار بازدید |

59موقعیت

آیا ستاره فرانسوی با لباس آبی گارنت در لالیگا حضور خواهد داشت؟

باشگاه بارسلونا تلاش خود را برای جذب کیلیان امباپه آغاز کرده و امروز یک کنفرانس تلفنی در این خصوص برگزار خواهد شد.

ماجرا جالب تر شد: مذاکرات بارسا و پی اس جی برای امباپه!

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان مهلت کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد، این باشگاه طبق قولی که داده بود، این بازیکن را در لیست فروش قرار داد و از لیست بازیکنان حاضر در اردوی پیش فصل خارج کرد. موضع پاریسی ها روشن است. افزایش قرارداد یا فروش امباپه در این فصل!

در همین راستا باشگاه الهلال عربستان اولین پیشنهاد رسمی خود برای خرید کیلیان امباپه را به پاری سن ژرمن ارائه کرد. آنها حاضرند 300 میلیون یورو برای ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بپردازند و رکورد نقل و انتقالات را بشکنند.

از آنجایی که امباپه یک فصل از قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن باقی مانده است، این بازیکن برای هر تصمیمی باید موافقت باشگاه را جلب کند و در صورت عدم توافق همه طرف ها، حتی ممکن است کیلیان را برای یک فصل دور ببینیم.

گفته می شود رئال مادرید و امباپه برای همکاری از فصل آینده به توافق رسیده اند و این باشگاه در این مرحله قصد وارد شدن به جنگ را ندارد. در آن شرایط بارسلونا هم دست به کار شده و قصد دارد ستاره تیم ملی فرانسه را در شرایطی غیرقابل پیش بینی برای یک فصل به خدمت بگیرد. در این صورت معادلات بعدی می توانند کاملاً تغییر کنند.

به گزارش اکیپ، باشگاه بارسلونا مذاکرات برنامه ریزی را آغاز کرده و قرار است امروز گفتگوی تلفنی نماینده باشگاه پاری سن ژرمن با یکی از مدیران بارسلونا انجام شود. با توجه به مشکلات مالی فعلی، کاتالان ها قصد دارند امباپه را از طریق تبادل بازیکن جذب کنند. چلسی، منچستریونایتد، اینترمیلان و تاتنهام دیگر باشگاه هایی هستند که در هفته های اخیر به جذب امباپه علاقه نشان داده اند.

1901342