عکس/ انتشار قرارداد شوکه کننده عارف غلامی با استقلال


قرارداد عارف غلامی با استقلال

اقتصاد 24- در حالی که کمتر از سه هفته تا شروع فصل جدید در لیگ برتر باقی مانده است، استقلالی ها از جمله تیم هایی هستند که به دلیل تغییرات مکرر مدیریتی برخلاف سایر مدعیان نتوانسته اند عملکرد قابل قبولی در تکمیل نقل و انتقالات ارائه دهند. شرایطی که علی خطیر را به عنوان سرپرست جدید مدیرعاملی و جواد نکنام سرمربی جدید استقلال را با کار سختی روبرو کرده است.

با این حال بسیاری از مشکلات مالی استقلالی ها در جذب بازیکن این روزها را می توان در قراردادهای حضور مصطفی آجورلو، سرمربی سابق استقلال جستجو کرد. قراردادهای عجیب نجومی با گزینه های عجیب و غریب که بار مالی بر دوش باشگاه وارد می کند.

یکی از خریدهای قابل توجه دوران مدیرعاملی سابق، عارف غلامی مدافع استقلال است که هنوز وضعیت او برای فصل آینده مشخص نیست.

اسناد قابل توجهی از عهدنامه غلامی پیدا کرده ایم که احتمالات شگفت انگیزی در آن وجود دارد.

قرارداد عارف غلامی با استقلال

در یک نقطه از این قرارداد به اصطلاح مبلغ پایه قرارداد این بازیکن 12 میلیارد تومان برای فصل 1402-1401 است. در بخشی دیگر از این قرارداد با عنوان «پاداش» مبالغ مشخصی به عنوان آپشن و پاداش به قرارداد این بازیکن اضافه شده است.

در بند اول این بند آمده است در صورت رضایت مدیرعامل در پایان فصل 1401-1402 مبلغ 3 میلیارد تومان به قرارداد غلامی اضافه می شود!

در قسمت 2 این بند آمده است که 4 میلیارد تومان به عنوان حق امضای بازیکن آزاد به بازیکن پرداخت می شود.

در بند 3 ذکر شده است که در صورت کسب عنوان قهرمانی فوتبال برتر فصل 1402-1401 استقلال یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 4 قسمت پاداش ها، باشگاه استقلال متعهد شد که یک میلیارد و 500 میلیون تومان به عنوان «رانت» به این بازیکن بپردازد!

قرارداد عارف غلامی با استقلال

در بند 5 نیز آمده است که در صورت قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 6 اشاره شده است که در صورت قهرمانی استقلال در سوپرجام، مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 7 آمده است که در صورت دعوت به تیم ملی یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 8 نیز به طور جالب و عجیب به این موضوع اشاره شده است که در هر دیداری که این بازیکن حضور دارد، اگر گلی به ثمر نرسد، 50 میلیون تومان به بازیکن پرداخت می شود.

همچنین در بند 9 قسمت پاداش ها آمده است که در صورت حضور بازیکن در 50 درصد بازی های رسمی یک میلیارد تومان به بازیکن پرداخت می شود.

در بند 10 نیز آمده است که اگر بازیکن در هر بازی رسمی لیگ برتر شرکت کند 50 میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.

با کم کردن مبلغ قرارداد و در نظر گرفتن پاداش، قرارداد غلامی در فصل گذشته 28 میلیارد شد. به نظر عدد نجومی است که نهادهای نظارتی و بازرسی باید قراردادهای منعقد شده در استقلال را در بازه زمانی مشخص ببندند و با مدیرانی که بار مالی قابل توجه و نجومی بر دوش استقلال وارد کردند، برخورد کنند.